COVID-19 / Corona maatregelen bij Mazda Velserbeek

Mazda Velserbeek neemt maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. Wij houden de ontwikkelingen rond het virus nauwlettend in de gaten en houden ons aan de landelijke richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Daarnaast realiseren we ons hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode uw mobiliteit blijven garanderen.

Image
APK

De maatregelen

Zowel onze werkplaats als de showroom is open. Hierbij hebben wij onderstaande maatregelen genomen:

  • Het tijdelijk niet meer schudden van handen;
  • Wij houden minimaal 1,5 meter afstand;
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handen wassen;
  • Het uitvoeren van extra schoonmaakrondes;
  • Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas;
  • Wij gebruiken een 5-delig beschermingspakket voor het interieur van uw auto;
  • Wij beperken de hoeveelheid wachtafspraken.

Veelgestelde vragen

Mijn auto heeft onderhoud/reparatie nodig. Kan dit nog steeds?
U bent van harte welkom voor onderhoud of reparatie. Wanneer u hoest, verkouden of grieperig bent vragen wij u om contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Wij voorzien uw auto van een stuur-, pook-, stoel- en handrembeschermer en desinfecteren high-touch gebieden.

Ik heb een afspraak staan, maar wil/kan niet naar de dealer toegaan.
Wij kunnen uw auto op uw huis- of werkadres ophalen en terugbrengen, maar wij kunnen de afspraak ook naar een andere datum verplaatsen.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de dealer toegaan.
Wij kunnen uw auto op uw huis- of werkadres ophalen en terugbrengen, maar wij kunnen de afspraak ook naar een andere datum verplaatsen.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de dealer toegaan.
Op onze website vindt u de laatste acties en onze occasions. Wij helpen u graag via andere beschikbare kanalen, zoals telefoon, email, of een videocall. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Ik wil een proefrit maken, is dit veilig?
Auto’s die worden ingezet voor een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook, touchscreen en andere high-touch gebieden.

Ik heb een nieuwe auto besteld, wordt deze nog afgeleverd?
Jazeker. Wij nemen contact op om de verschillende mogelijkheden voor aflevering te bespreken. Wij kunnen uw nieuwe auto ook op locatie afleveren.

Is de Mazda Euro Service nog bereikbaar?
Jazeker, deze dienstverlening is volledig gewaarborgd door het nemen van aanvullende maatregelen ter bescherming van u en de hulpverlener.