COVID-19 / Corona maatregelen bij Mazda Velserbeek

Mazda Velserbeek neemt maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. Wij houden de ontwikkelingen rond het virus nauwlettend in de gaten en houden ons aan de landelijke richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Daarnaast realiseren we ons hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode uw mobiliteit blijven garanderen.

Image
APK

De maatregelen

We houden ons aan alle richtlijnen die zijn uitgevaardigd door het RIVM, de GGD en de regering, om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk in te dammen. Dit betekent:

  • Voor de aankoop van een nieuwe Mazda kun je via de website of telefonisch bij ons terecht.
  • Je kunt ook in deze tijd terecht voor onderhouds- en reparatiewerkzaamheden, we staan voor je klaar.
  • Voor de aflevering van je nieuw gekochte auto nemen wij contact met je op, want auto's mogen afgeleverd worden.
  • Wij hebben alle nodige voorzorgsmaatregelen genomen om jouw gezondheid en die van jouw dierbaren te beschermen. Dit betekent: wij blijven thuis bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Wij mijden sociale contacten.

 

Wij zorgen voor goede hygiënemaatregelen:

  1. Regelmatig handen wassen met water en zeep;
  2. Hoesten en niezen in de binnenkant van de elleboog;
  3. Gebruik papieren zakdoekjes;
  4. Geen handen schudden;
  5. Het uitvoeren van extra schoonmaakrondes;
  6. Om fysiek contact te vermijden willen wij je vragen te betalen met je pinpas;
  7. Wij gebruiken een 5-delig beschermingspakket voor het interieur van de auto;
  8. Wij beperken de hoeveelheid wachtafspraken.

Veelgestelde vragen

Mijn auto heeft onderhoud/reparatie nodig. Kan dit nog steeds?
U bent van harte welkom voor onderhoud of reparatie. Wanneer u hoest, verkouden of grieperig bent vragen wij u om contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Wij voorzien uw auto van een stuur-, pook-, stoel- en handrembeschermer en desinfecteren high-touch gebieden.

Ik heb een afspraak staan, maar wil/kan niet naar de dealer toegaan.
Wij kunnen uw auto op uw huis- of werkadres ophalen en terugbrengen, maar wij kunnen de afspraak ook naar een andere datum verplaatsen.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto.
Voor de aankoop van een nieuwe Mazda kunt u via de website of telefonisch bij ons terecht. Wij kunnen ook een proefrit en/of taxatie op locatie inplannen. Het is ook mogelijk een proefrit te plannen die na 19 januari plaats kan vinden.

Ik heb een nieuwe auto besteld, wordt deze nog afgeleverd?
Jazeker. Wij nemen contact op om de verschillende mogelijkheden voor aflevering te bespreken. Wij leveren uw nieuwe auto op locatie af.

Is de Mazda Euro Service nog bereikbaar?
Jazeker, deze dienstverlening is volledig gewaarborgd door het nemen van aanvullende maatregelen ter bescherming van u en de hulpverlener.